کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316359 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لابراتوار اپل روی گوشی های منحنی کار می کند

ایفون

شایعات ماه پیش و زمانی قوت گرفت که ثبت اختراع اپل به مجموعه سازه های نسل بعدی ابزارهایش اضافه شده که بر این اساس می توانیم سال ۲۰۱۴ شاهد ابزارهای اپلی با صفحات منحنی باشیم.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، گفته می شود آیفون ۶ اپل صفحه نمایشگر منحنی خواهد داشت که علیه دمای بسیار بالا مقاوم است. این فناوری ثبت شده ممکن است در آی پد و ساعت های هوشمند نیز بکار رود و رنج نمایشگرهای ۴٫۷ و ۵و۵ اینچی را در بر خواهد گرفت.

اپل غیر رسمی تایید کرده که روی دو گوشی با نمایشگر انعطاف پذیر کار می کند (در لابراتوار) و اگر به نتیجه برسد، ممکن است در ساخت نسل های بعدی آیفون و آی پد از آنها بهره برداری کند.

بنابراین از آنجایی که فناوری مذکور در دست توسعه است، باید تا سپتامبر ۲۰۱۴ در این باره صبر نمود تا محصول نهایی را در شوی فنی سالانه اپل مشاهده کرد.

اما دو کمپانی کره ای ال جی (با ال جی جی فلکس LG G Flex) و سامسونگ (با گلکسی راند) رقیب اصلی اپل در این زمینه هستند. ال جی جی فلکس به صورت عمودی انعطاف پدیری اش تعریف شده و در کیفیت صدا و دریافت پیام های صوتی بهتر عمل می کند.

همچنین پوشش مخصوصی بنام self healing دارد که در برابر خش و خط های روزانه احتمالی مقاوم است. گوشی های مذکور در کره قابل خرید بوده و سال آینده در بازار امریکا به فروش خواهند رفت.

اما نوع فناوری انعطافی اپل به گفته اپل اینسایدر، با ترکیبات متنوع داخل سطح تخت نمایشگر جاسازی خواهند شد. بر این اساس، وقتی الکترودها در حرکتند ساختار گرم شده مانند یک نهاد تنها و مستقل منحنی می شود. متد جاری قرار دادن نمایشگر داخل سطح منحنی دار است.

آنچه اپل تعریف کرده جلوگیری از خسارت احتمالی نمایشگر هنگام استفاده است که در متد های کره ای این موضوع لحاظ نشده است.

تحت ادبیات اپل گرمای بیشتر پرفورمنس را بالاتر هم خواهد برد. ماه پیش منابعی موثق به بلومبرگ گفتند اپل روی دو مدل انعطاف پذیر کار می کند و در اواخر سال آینده آنها را راهی بازار خواهد کرد. آنچه اپل دنبال آن است از بعضی جهات شبیه ال جی شود اما مطلقا با سامسونگ متفاوت خواهد بود و حسگرهای جدید آن قابلیت شناسایی وزن و تاچ بودن سیستم و … را نیز دارند.

گفتنی است ال جی جی فلکس ۶ اینچی و گلکسی راند نیز ۵٫۷ اینچی تعریف شده اند. اپل در نقشه ای وسیعتر اعلام کرده می خواهد قطعات آیفون و اپل را خودش تولید کند و به همین خاطر کارخانه ای بزرگ را هفته گذشته در آریزونا افتتاح کرد و با شراکت با کمپانی GT Advanced Technology شیشه نمایشگرها را توسط خودش تولید خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18364 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/09/23 تعداد مشاهده: 1860
سافت گذر